Γιατί 950.000 Αθηναίοι γύρισαν την πλάτη στον κ. Δρανδάκη και την Beat




Η καμπάνια της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) και του ιδρυτή της, Νίκου Δρανδάκη, με τίτλο “αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε”, συνεχίζεται δυναμικά με αξιοσημείωτη προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα από πολλούς χρήστες. Όμως φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Beat (και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε), οι ικανοποιημένοι πελάτες της ανέρχονται σε 1 εκατομμύριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι σε μία τέτοια καμπάνια για τη βιωσιμότητα της αγαπημένης τους εφαρμογής, αν όχι ...Διαβάστε περισσότερα »
60
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Το πιο εύκολο και λαχταριστό Κέικ μήλου με μέλι και κανέλα χωρίς μίξερ
Ανατροπή! ΑΥΤΗ είναι η Καλύτερη Ηλικία για να γίνει Μητέρα μια Γυναίκα, σύμφωνα με τους Επιστήμονες!
10 Διάσημοι Celebrities που έπιασαν Πάτο, αλλά Κατάφεραν να ξανά ανεβούν στην Κορυφή! Η Αλλαγή της Τζολί είναι Τρομακτική…
«Έκανα Ένα Σπαγγάτο και Ανέβηκα»: Λέει ο Γιάννης που χορεύει ζεϊμπέκικο παρά τα κινητικά του προβλήματα
Μετατρέπει τις φωτογραφίες από τα παιδικά σας χρόνια σε υπέροχα τατουάζ για να μπορείτε να τις έχετε πάντα μαζί σας!
12 Ανατριχιαστικοί Κανόνες Ομορφιάς που θα σας κάνουν να βλέπετε Εφιάλτες. Με τον 8ο, θα σας σηκωθεί η Τρίχα…
6 Λάθος Συμπεριφορές που Σκοτώνουν τις Σχέσεις ΠΡΙΝ καν Ξεκινήσουν!
«Έριξε» το Instagram η κόρη του Λευτέρη Πανταζή….ΞΑΝΑ
Ειδικές Δυνάμεις Vs Μαχητές Του MMA (Video)
«Τι θα γίνω μες τη ζωή, αν ξυπνήσω ένα πρωί…» Οι στίχοι του Απόστολου Καλδάρα που μιλούν για την απώλεια της κόρης του και όλοι νόμιζαν ότι ήταν ερωτικό τραγούδι